Päätin sitten kirjoittaa yöllä.
Tai ainakin melkein yöllä, kun kello ei oo vielä kuitenkaan ees kahtatoista. Oon ollu koko päivän jotenkin väsyny. Töiden jälkeenki oon vaan kuluttanu aikaa liiankin rennoissa merkeissä. Ennen sitä toki kävin juomassa kahvit rantakivellä. Kiva olla hetki jossai hiljasessa  paikassa ennekun menee kotiin.
Viimeyön sade piti mua hereillä ainakin kahteen ja se kostautu sitten tänään. Yleensä en oo mitenkään herkkäuninen, mut tossa mytelissä nukkuminen oli mullekki jo hankalaa.
Töissä kerkesin pohtiin kaikenlasta.
Esimerkiks mun hiuksia. Haluisin pidennykset, mut pitäs ottaa selvää mistä saa hyvän laatusia hyvään hintaan. Sitten vielä se, että ne sopis mun omien hiusten väriin.
Hankalampaa tästä tekee vielä se, että mulla on vähän pohdinnat kesken sen suhteen miten haluisin nää värjätä...mutta hiuksista lisää sitten kun se on ajankohtasempaa.

Nytkun mulla on joskus aamuvuoroja tai vapaata voisin vaikka alotella jotain uutta.
Käsitöitä, tarttuu taas kitaraan, piirtää tai vaikka liikkua. Ettei aina vaa vaipuis tähä samalle paikalle. Kattoo ny kuinka pitkälle tällä inspiraatiolla mennään!

Mun skootterissa tulee pian 10tonni täyteen. Vähän jäi nyppimään kun tänään kotiin tullessa se jäi kolmee kilsaa vaille...pieni asia, mut jäi silti ärsyttään.
Väsyneenä on muutenkin niin toisaikanen. Huomenna löydän varmasti tästä tekstistäkin kirjotusvirheitä liiaks asti. Sit vielä unohtelee asioita ja epähuomioissaan saattaa sanoo jollekkulle pahasti. Onneks oon mielestäni suoritunu tästä päivästä suht kunnialla ja voin mennä hyvillä mielin nukkumaan pienistä vastoinkäymisistä huolimatta!
Kuvia en oo tänään ottanu. Turha niitä on väkisinkään lähteä mistään ettimään.
Nukkuminen houkuttelee  nyt enemmän kun kuvien selaaminen.

Ps. Suklaa parantaa päivää, aina!